Prawdopodobnie wiosną w ofercie Apple pojawią się nowe iPady Pro cechujące się między innymi ekranami OLED.

Tymczasem jak informują redaktorzy serwisu Aju Korea Daily, którzy powołują się na swoje źródła związane z łańcuchem dostaw Apple obniżyło zamówienia na panele OLED przeznaczone dla nowej generacji iPadów aż o 30%.

Pierwotne firma zamówiła około dziesięciu milionów paneli i zostały one podzielone pomiędzy LG Display z sześcioma milionami sztuk i Samsungiem z czterema milionami sztuk. Oczekuje się, że obniżka dotknie konkretnie zamówienia LG i zmniejszy się do trzech lub czterech milionów sztuk, podczas gdy zamówienie Samsunga pozostanie niezmienione.

Sugeruje to, że oczekiwania Apple dotyczące zmniejszonej sprzedaży wpływają przede wszystkim na 13-calowego iPada, ponieważ Samsung dostarcza wyłącznie panele do modelu 11,1-calowego modelu.

Być może firma sceptycznie podchodzi do popytu na te urządzenia z uwagi na wysokie ceny. Wcześniejsze doniesienia sugerowały, że podstawowe modele mogą kosztować ponad tysiąc dolarów.

Źródło: MacRumors