Od drugiego lutego okulary Vision Pro będą dostępne w oficjalnej dystrybucji. Część osób mieszających poza Stanami Zjednoczonymi może chcieć je kupić.

Okazuje się, że może ich spotkać wiele niedogodności podczas korzystania z urządzeń w innych krajach.

Apple poinformowało, że:

  • Vision Pro‌ obsługuje wyłącznie język angielski (amerykański) w przypadku języka i pisania oraz angielski w przypadku Siri i dyktowania.
  • App Store wymaga Apple ID z regionem ustawionym na USA.
  • Zakupy w aplikacji Apple Music i TV wymagają „Apple ID” z regionem ustawionym na Stany Zjednoczone.
  • W przypadku klientów potrzebujących specjalnych soczewek firma ZEISS będzie przyjmować wyłącznie recepty na receptę wypisane przez specjalistów z USA i wysyłać je wyłącznie do lokalizacji w USA.
  • Klienci mogą nie mieć dostępu do niektórych aplikacji, funkcji lub treści ze względu na licencję lub inne ograniczenia obowiązujące w tych krajach lub regionach.
  • Wsparcie Apple jest dostępne tylko w USA.

Na razie nie wiadomo, kiedy okulary trafią na inne rynki. Niektóre doniesienia sugerują, że może to nastąpić jeszcze przed tegoroczną edycją WWDC.

Źródło: Apple