Już w najbliższy piątek odbędzie się globalna kinowa premiera filmu „Czas krwawego księżyca". Jest to jak dotąd największa produkcja, w którą zaangażowana była wytwórnia Apple Studios. Nie dziwi więc, że Apple stara się ją bardzo intensywnie reklamować. Niedawno opublikowano dwa nowe nagrania promujące ten film.

„Czas krwawego księżyca" bazuje na książce „Czas krwawego księżyca. Zabójstwa Osagów i narodziny FBI " Davida Granna, opowiadającej o prawdziwym śledztwie w sprawie serii morderstw, które miały miejsce na początku lat dwudziestych ubiegłego wieku, powiązanych z wydobyciem ropy w hrabstwie Osage w stanie Oklahoma. Reżyserią zajął się Martin Scorsese, autorem scenariusza jest Eric Roth, a w główne role wcielają się Robert De Niro, Leonardo DiCaprio, Jesse Plemons i Lily Gladstone. W pierwszym z nowych nagrań promocyjnych Scorsese i Geoffrey Stojący Niedźwiedź, obecny wódz plemienia Osedżów, rozmawiają o tle historycznym filmu i zaangażowaniu członków plemienia w pracę nad nim.

Drugie nagranie promocyjne poświęcone jest wykorzystaniu w filmie języka plemienia Osedżów. Scorsese i inne osoby zaangażowane w powstanie filmu opowiadają o tym, jak wpłynęło to na pracę nad nim oraz efekt końcowy.

Globalna kinowa premiera filmu „Czas krwawego księżyca" ma odbyć się już 20 października. Niestety, wciąż nie wiadomo, kiedy dokładnie pojawi się on również w katalogu Apple TV+. Wcześniejsze nieoficjalne doniesienia sugerowały, że Apple zamierza teraz udostępniać tam swoje duże filmowe produkcje dopiero miesiąc po tym jak trafią do kin.