Pewne wyjątki w programie AppleCare+ dla osób, które uszkodziły swoje iPhone'y
Zazwyczaj AppleCare+ można aktywować w ciągu 30 dni od daty zakupu (w niektórych przypadkach jest okres dwóch miesięcy).
![](https://myapple.pl/uploads/image/file/7/e/8/big_6c587f57-81e3-4a2e-ae74-0e152e6657e8.jpg)
Okazuje się, ze Apple ma pewne wyjątki od tej reguły. Dotychczas klienci, którzy uszkodzili mechanicznie swoje urządzenie w ciagu roku od zakupu, po dokonania płatnej naprawy mogli otrzymać szansę na zakup AppleCare+. Opcja ta działała tylko w Stanach Zjednoczonych.
Tymczasem jak informują redaktorzy serwisu MacRumors Apple wydłużyło ten okres do dwóch lat. Informacja ta pojawiła się w wewnętrznych dokumentach amerykańskiego giganta.
Należy pamiętać, że aby telefon kwalifikował się do programu musi przejść szczegółową kontrolę zarówno wizualną jak i mechaniczną.
Klienci będą mieli 10 dni na podjęcie decyzji po tym jak telefon trafi do serwisu.
Źródło: MacRumors