„Apple at Work" to seria humorystycznych reklam promujących zastosowanie produktów i usług Apple w pracy biurowej. Apple opublikowało dziś nowy spot z tej serii, zatytułowany „The Underdogs: Swiped Mac".

„The Underdogs: Swiped Mac" to trwający nieco ponad osiem minut krótkometrażowy film, w którym bohaterowie znani z poprzednich reklam z serii „Apple at Work" próbują odzyskać skradzionego MacBooka, na którym znajdują się ważne firmowe dane. Prowadzony przez nich pościg przeplata się z historią złodziei, którzy bezskutecznie próbują odblokować i sprzedać ten komputer. W reklamie promowane są takie funkcje i zabezpieczenia jak lokalizowanie urządzeń za pomocą aplikacji Znajdź, odtwarzanie sygnału dźwiękowego na zgubionym urządzeniu, zdalna blokada aktywacji oraz możliwość zdalnego wymazania pamięci. Mimo iż skupia się ona na MacBooku, większość przedstawionych w niej zabezpieczeń dostępna jest również w innych produktach Apple.