Apple przygotowuje swoich resellerów do wrześniowego eventu
Portal MacRumors otrzymał wczoraj od wielu europejskich resellerów Apple informacje o tym, że firma z Cupertino zgłosiła się do nich z wymogiem zwiększenia powierzchni wystawowej, przeznaczonej na iPady.
Jedno ze źródeł amerykańskiego portalu podaje dokładny termin zakończenia ww. zmian - jest nim 12 września. Inne źródło podaje, że już trzykrotnie zwiększyło powierzchnię wystawową przeznaczoną na tablety. Wcześniej pojawiały się informacje, że właśnie 12 września odbędzie się jesienny event, w czasie którego Apple zaprezentuje iPhone'a następnej generacji i być może iPada Mini.
Innym powodem tych zmian może być to, że na iPada przypada odpowiednio 55% udziału pieniężnego i 61% udziału jednostkowego w ogólnej sprzedaży, jednak odpowiada im jedynie 15% powierzchni wystawowej. Zmiany wymagane przez Apple spowodują, że tablet będzie zajmować ok. 45% tej powierzchni.
Źródło: MacRumors