Stanowisko iMad w kontekście artykułu "Czy "Odnowiony" iPhone to zawsze "oryginalny" iPhone?"
Tydzień temu opublikowaliśmy artykuł o kontrowersjach w sprawie sprzedaży "odnowionych" niezgodnie ze standardami Apple iPhonach, które można kupić w salonach sieci T-Mobile. Za proces odnawiania odpowiadają różne firmy w tym DigitalCare. DigitalCare posiada w swoim portfolio również autoryzowany serwis i sprzedawcę Apple, czyli markę iMad. Dokładnie taka informacja znalazła się w naszym artykule. Nie sugerowaliśmy jednak w żadnym miejscu, że to iMad w sposób niezgodny ze standardami Apple odnawia iPhony sprzedawane w T-Mobile. Przytoczyliśmy jedynie informację, która cały czas znajduje się na oficjalnej stronie DigitalCare.
Dostaliśmy jednak stanowisko iMad w tej sprawie, które na prośbę firmy publikujemy.
„SPROSTOWANIE Sugestie zawarte w artykule pt. „Czy "Odnowiony" iPhone to zawsze "oryginalny opublikowanym w dniu 6 lutego 2023 roku na stronie internetowei jakoby iMad sp. z o.o. była w jakikolwiek sposób zaangażowana w proces dostawy lub odnawiania opisanych w artykule telefonów są nieprawdziwe. iMad Sp. z o.o. prowadzi sprzedaż i świadczy usługi serwisowe urządzeń Apple przestrzegając wszystkich swoich zobowiązań wynikających z autoryzacji i nigdy nie prowadziła i nie prowadzi procesu odnawiania urządzeń, ani sprzedaży urządzeń odnowionych."