Timothée Chalamet to amerykański aktor znany m.in. z filmów „Diuna" i „Tamte dni, tamte noce". Od niedawna jest on twarzą nowej kampanii reklamowej promującej usługę Apple TV+. Wczoraj Apple opublikowało kolejny spot z tej serii, zatytułowany „Ladybug".

W „Ladybug" Timothée Chalamet po raz kolejny przegląda katalog Apple TV+, tym razem rozwodząc się nad wyrafinowanym gustem Apple i zastanawiając się, dlaczego firma ta nadal nie zaoferowała mu żadnej roli. Co ciekawe, podczas gdy w poprzednich reklamach z tej serii pokazywano głównie produkcje już dostępne w Apple TV+, w „Ladybug" zaprezentowano filmy i seriale, które mają dopiero trafić do tej usługi - „Oszustwo" z Julianne Moore, „Masters of Air" z Austinem Butlerem i „Hijack" z Idrisem Elbą.

Nietrudno domyślić się, że spoty reklamowe z udziałem Chalameta nie tylko promują Apple TV+, ale też stanowią swego rodzaju zapowiedź nawiązania współpracy z tym aktorem. Najprawdopodobniej Apple już niedługo zapowie nowy serial lub film, w którym zagra on główną rolę.