iAd dogoni Google na rynku mobilnych reklam
Zaprezentowana w tym roku platforma reklamowa Apple o nazwie iAd zyskuje coraz większy udział w rynku. Jak donosi magazyn Fortune, do końca tego roku ma szanse dogonić nawet dotychczasowego lidera branży, Google.
Według szacunków firmy IDC iAd zdobędzie nawet 21% rynku reklam na urządzeniach przenośnych. Tym samym dogoni AdMob sygnowany przez Google, który obecnie posiada 27% udziałów w tej branży. Eksperci przewidują także spadek udziału Microsoftu z 10% do 7%. Wszystkie liczące się w tej branży firmy zostały wymienione na poniższym wykresie.
Źródło: Macrumors, Fortune
Witam
Powodzenia Apple :D Ale jednej rzeczy nie rozumiem , nie rozumiałem i nie zrozumię : Jak oni to przewidują? Biorą sobie papiery i tak o , przewidujemy? Hm... ten Furtune to nie jest jakś z Apple'm powiązany?