Szef marketingu Disney+ przechodzi do Apple
Jak donosi serwis Deadline, Ricky Strauss dołączył wczoraj do zespołu odpowiedzialnego za Apple TV+. Zajmie się on marketingiem tej usługi.
Ricky Strauss pracuje w szeroko pojętej branży medialnej od ponad trzydziestu lat. Do niedawna był on związany z firmą The Walt Disney Company, w której odpowiadał za marketing Disney+ oraz dobór treści w Disney+ i Hulu. Wcześniej zajmował się też promocją kinowych filmów Disneya, w tym m.in. nowych odsłon serii „Gwiezdne Wojny", filmów z uniwersum Marvela (w tym „Avengers" i „Strażnicy Galaktyki") oraz współczesnych remake'ów klasycznych bajek, takich jak „Piękna i Bestia" czy „Księga dżungli". Przed rozpoczęciem pracy w The Walt Disney Company był zaś prezesem wytwórni Participant Media, mającej na swoim koncie m.in. oskarowy film „Służące".
Według ustaleń serwisu Deadline po przejściu do Apple Strauss został nowym szefem marketingu Apple TV+, zastępując na tym stanowisku Chrisa Van Amburga, który odszedł z firmy we wrześniu ubiegłego roku. Do jego zadań należeć będzie m.in. organizacja i nadzorowanie kampanii reklamowych filmów i seriali z Apple TV+ oraz kontakty z mediami.
Źródło: Deadline