Lionsgate Television to wytwórnia odpowiedzialna za takie serialowe hity jak „Mad Men" i „Orange Is the New Black". Jakiś czas temu nawiązała ona współpracę z Apple, w ramach której powstał m.in. serial „Acapulco". W miniony piątek w katalogu Apple TV+ zadebiutował finałowy odcinek jego drugiego sezonu. Z tej okazji Apple opublikowało nowe nagranie promocyjne, pokazujące kulisy pracy nad tą produkcją.

„Acapulco" to serial komediowy stanowiący prequel filmu „Latynoski ogier", opowiadającego o perypetiach podstarzałego żigolaka. Akcja serialu rozgrywa się w latach osiemdziesiątych, pokazując wydarzenia z młodości głównego bohatera, który pracował wówczas w luksusowym ośrodku wypoczynkowym w tytułowej miejscowości. Charakterystyczną cechą serialu jest to, iż aktorzy posługują się w nim dwoma językami - angielskim i hiszpańskim. Nowe nagranie promocyjne udostępnione przez Apple to tzw. blooper reel, czyli krótki przegląd wpadek i pomyłek aktorów na planie zdjęciowym.

Serial „Acapulco" dostępny jest wyłącznie w Apple TV+. W katalogu tej usługi znajdziemy obecnie jego dwa pełne sezony.