Rynek w pełni bezprzewodowych słuchawek
Analitycy firmy Canalys opublikowali raport dotyczący rynku w pełni bezprzewodowych słuchawek w trzecim kwartale tego roku.
Niezmiennie na pierwszym miejscu jest Apple. Firma sprzedała 23,8 miliona słuchawek, co przełożyło się na 30,9-procentowy udział w rynku. Na te wynik składają się AirPodsy oraz słuchawki Beats. Ciekawostką jest, że rok do roku firma zanotowała 34-procentowy wzrost.
Na drugim miejscu uplasował się Samsung z 9,6-procentowym udziałem. Było to możliwe dzięki sprzedaży 7,4 miliona słuchawek. Ostatnia lokata na podium przypadła firmie boAt. Sprzedaż na poziomie 3,1 miliona urządzeń, przełożyła się na 5,4-procentowy udział.
W zestawieniu znalazło się również miejsce dla Xiaomi oraz Skullcandy.
W okresie od lipca do września wszyscy producenci sprzedali łącznie 76,9 miliona słuchawek. Rok do roku jest to 6-procentowy wzrost.