Daniel Lutz to niezależny deweloper, który pracował niegdyś jako dyrektor kreatywny przy grach Hitman GO i Lara Croft GO, które cieszyły się swego czasu sporą popularnością wśród użytkowników urządzeń Apple. Jego najnowsza gra, zatytułowana Isle of Arrows, miała zadebiutować w App Store we wrześniu, jednak jej premiera została opóźniona. Teraz zapowiedziano, iż odbędzie się ona na początku listopada.

Isle of Arrows będzie grą strategiczną łączącą w sobie elementy tower defense, planszówki i gier typu roguelike. Zadaniem gracza będzie budowa fortecy mającej ochronić magiczny kryształ przed atakami wrogich wojsk. W odróżnieniu od większości gier opartych na podobnym pomyśle, w których gracz może sam decydować o tym, jakiego rodzaju umocnienia wybuduje, w Isle of Arrows będziemy musieli stawiać konstrukcje dobierane losowo z puli powiększającej się po każdym kolejnym zwycięstwie. W grze znajdziemy ponad pięćdziesiąt różnych elementów, z których będziemy mogli budować naszą twierdzę. W niektórych misjach i trybach gry pojawią się też specjalne modyfikatory wpływające na zasady rozgrywki.

Premierę wersji dla iOS zapowiedziano na 3 listopada, jednak już teraz można zamówić ją w App Store w przedsprzedaży w cenie 34,99 zł. Wersja dla macOS jest zaś już dostępna do nabycia w sklepie Steam, gdzie kosztuje obecnie 46,99 zł.