Apple Music będzie sponsorem występów odbywających się w ramach finału Super Bowl. W tle kwestia praw do transmisji rozgrywek
Dotychczas głównym sponsorem występów odbywających się w przerwie meczu Super Bowl było Pepsi, jednak firma w tym roku zrezygnowała ze współpracy.
Tymczasem dzisiaj Apple wraz z NFL ogłosili wieloletnie partnerstwo. Amerykański gigant jako usługa Apple Music od 2023 będzie głównym sponsorem wydarzeń odbywających się w połowie wydarzenia. Dzięki temu będzie miał wpływ miedzy innymi na produkcję, obsadę oraz sposób transmisji.
Od dawna mówi się o tym, że Apple chce pozyskać prawa do transmisji rozgrywek w ramach NFL Sunday Ticket. Prawdopodobnie umowa ta jest jednym z elementów, które mają pozytywnie wpłynąć na negocjacje. Pozyskanie praw do transmisji może wynieść amerykańskiego giganta nawet 2,5 miliarda dolarów. Informacja o tym może pojawić się pod koniec tego roku.
Usługa będzie sponsorem? Przecież to zdanie nie ma sensu. Jeśli w ramach apple inc. jest odrębna spółka apple music to warto byłoby z dziennikarskiej przyzwoitości to sprawdzić i napisać jak jest, a nie pisać takie głupoty, że sponsorem jest usługa.