Nowa reklama Samsunga zachęca fanów Apple do „przejścia na składaną stronę mocy"
Na kilka dni przed prezentacją iPhone'a 14 firma Samsung opublikowała reklamę naśmiewającą się z tego telefonu. Teraz dołączył do niej kolejny spot nawiązujący do rywalizacji między obiema firmami.
Nowa reklama, zatytułowana „Join the flip side", próbuje w humorystyczny sposób przekonać fanów Apple, że zmiana marki telefonu to nic złego. Główna bohaterka widzi u koleżanki nowy składany Galaxy Z Flip4 i chociaż jest nim bardzo zainteresowana, to od razu odruchowo zaznacza, że lubi swój telefon i nie zamierza go zmieniać, zwłaszcza na Samsunga. Później jednak nie może przestać myśleć o składanym ekranie, a wszystko dookoła jej o nim przypomina (nawet deska sedesowa, co wydaje się być dość odważnym porównaniem ze strony autorów reklamy). Na koniec rzecz jasna postanawia w końcu „przejść na składaną stronę mocy".