TCL na targach IFA 2022 przedstawia kolejne innowacje w świecie kina domowego oraz inteligentnych urządzeń gospodarstwa domowego
TCL Electronics, jeden z dominujących producentów sprzętu telewizyjnego i wiodąca marka elektroniki użytkowej, zorganizowała światową konferencję prasową na targach IFA 2022 w Berlinie, prezentując swoje najnowsze innowacje, w tym flagowy soundbar RAY•DANZ, pełną gamę telewizorów Mini LED i QLED w Europie oraz najnowsze pralki klasy energetycznej A. Firma przedstawiła również nowych ambasadorów marki.
Nowy wymiar kina domowego klasy premium
Dziś TCL wykracza poza oczekiwania klientów, podnosząc punkt odniesienia dla najwyższej jakości kina domowego. Na targach IFA 2022 firma TCL zaprezentowała nagrodzony przez EISA telewizor Mini LED C835, wszechstronny telewizor telewizor 4K z podświetleniem Mini LED o niesamowitej jakości obrazu w połączeniu z Dolby Atmos zapewniającym niezwykłą jakość dźwięku. Firma TCL poszła o krok dalej, wprowadzając pierwszy w Europie, zachwycający 98-calowy telewizor TCL z technologią QLED, a także pozostałe modele z kolekcji XL.
Dla miłośników najwyższej klasy dźwięku TCL ma zupełnie nowy soundbar klasy premium X937U z autorską technologią RAY•DANZ i wsparciem Dolby Atmos.
Kolejną, zaskakującą nowością od TCL są ulepszone, inteligentne okulary NXTWEAR Wearable Display Glasses. Lekkie (75g), proste w obsłudze, sprawiające wrażenie oglądania obrazu z odległości 4 metrów na 140-calowym ekranie.
Misją TCL jest dostarczanie nowoczesnych urządzeń klientom na całym świecie, by mogli poznawać i korzystać z zalet „inteligentnego stylu życia”.
Żyj inteligentnie
Począwszy od rewolucyjnego klimatyzatora FreshIN, pralek o bardzo niskim zużyciu energii, po całą serię lodówek, oczyszczaczy powietrza i robotów odkurzających – TCL oferuje nie tylko łatwe w użyciu, wzajemnie komunikujące się, inteligentne urządzenia, ale również idealnie wpisujące się w wystrój nowoczesnych wnętrz - urządzenia AGD otrzymały wiele nagród za nietuzinkowe wzornictwo.
Równowaga i odpowiedzialność
TCL jako nowoczesna firma o zasięgu globalnym chciałaby podkreślić, że jej zobowiązania wobec klientów znacznie wykraczają poza zaprojektowanie i sprzedaż produktów. Dbałość o środowisko naturalne jest jednym z podstawowych i najważniejszych obszarów firmy – prowadzimy w tym zakresie liczne prace rozwojowe i badawcze.
Jednym z priorytetów firmy były i są inwestycje w sektor fotowoltaiki, by produkowana energia była pozyskiwana w jak najbardziej ekologiczny i wydajny sposób, bez szkodliwego wpływu na środowisko.
W tym roku planujemy wprowadzić na rynek jeszcze więcej urządzeń klasy energetycznej „A”, by pomóc użytkownikom prowadzić jeszcze bardziej świadome i odpowiedzialne życie.
O tym, jak wielką wagę przykładamy do kwestii ochrony środowiska naturalnego niech świadczy fakt, że francuski oddział TCL wspiera ekspedycję naukową Polar Pod, której szefem jest Jean-Louis Etienne – znany francuski lekarz i odkrywca. „Celem wyprawy jest precyzyjne zbadanie Oceanu Południowego i zgromadzenie najświeższych danych z długoterminowych obserwacji, które następnie zostaną udostępnione innym badaczom, oceanografom, biologom i klimatologom.” TCL France, będąc sponsorem wyprawy, wspiera finansowo cały zespół Polar Pod i będzie promować to wspaniałe i ważne wydarzenie.
Inspire Greatness: aktywność, moda, innowacyjność
Na początku roku wprowadziliśmy nowe, firmowe hasło Inspire Greatness, które ma inspirować ludzi do działania i przywoływać najprzyjemniejsze skojarzenia.
Zależy nam również na tym, żeby poprzez współpracę ze znanymi markami w branży rozrywkowej, sportowej, gamingowej i technologicznej, móc dostarczać naszym klientom najlepszych wrażeń. I tak na przykład TCL jest globalnym partnerem FIBA od 2018 roku, wspierając rozgrywki FIBA EuroBasket, które fani koszykówki będą mogli już od września śledzić w swoich domach.
W tym roku odbędzie się również długo wyczekiwane wydarzenie w świecie piłki nożnej, a my będziemy mieć dla użytkowników wiele niespodzianek.
Do naszego zespołu dołączyło kolejnych trzech wybitnych sportowców, którzy zostali ambasadorami marki TCL: angielski piłkarz Phil Foden, Raphael Varane z Francji a także wschodząca gwiazda hiszpańskiego futbolu – Pedri.
Źródło: Informacja prasowa