Google ruszyło niedawno z kampanią #GetTheMessage, nagłaśniającą problemy jakie wywołuje wykorzystywanie przez Apple przestarzałych technologii komunikacyjnych. Teraz ujawniono, iż będzie ona obejmowała również cyfrowe billboardy w Nowym Jorku.

W kampanii #GetTheMessage Google nawołuje Apple do zastąpienia technologii SMS i MMS, wykorzystywanych przez tę firmę w komunikacji między iOS a Androidem, bardziej nowoczesnym standardem RCS (Rich Communication Services). Zmiana ta umożliwiłaby użytkownikom obu systemów wysyłanie do siebie wiadomości w łatwiejszy i bezpieczniejszy sposób, oferując im m.in. możliwość przesyłania zdjęć i nagrań w wyższej jakości, szyfrowanie wiadomości, przesyłanie ich przez Wi-Fi oraz powiadomienia o ich odczytaniu.

Kampania #GetTheMessage obejmuje obecnie stronę internetową wyjaśniająca problem oraz działalność w mediach społecznościowych. Google zapowiedziało jednak, że 25 sierpnia w Nowym Jorku pojawi się ponad 500 cyfrowych billboardów z wiadomościami skierowanymi do Apple, zachęcających użytkowników do wyrażania swojego niezadowolenia z jej podejścia do komunikacji między iOS a Androidem.

Źródło: 9to5Google