Daniel Lutz to niezależny deweloper, który pracował niegdyś jako dyrektor kreatywny przy grach Hitman GO i Lara Croft GO, które cieszyły się swego czasu sporą popularnością wśród użytkowników urządzeń Apple. Niedawno zapowiedział on, iż jego najnowsza produkcja, zatytułowana Isle of Arrows, trafi już niedługo na iOS i macOS.

Isle of Arrows będzie grą strategiczną łączącą w sobie elementy tower defense, planszówki i gier typu roguelike. Zadaniem gracza będzie budowa fortecy mającej ochronić magiczny kryształ przed atakami wrogich wojsk. W odróżnieniu od większości gier opartych na podobnym pomyśle, w których gracz może sam decydować o tym, jakiego rodzaju umocnienia wybuduje, w Isle of Arrows będziemy musieli stawiać konstrukcje dobierane losowo z puli powiększającej się po każdym kolejnym zwycięstwie. W grze znajdziemy ponad pięćdziesiąt różnych elementów, z których będziemy mogli budować naszą twierdzę. W niektórych misjach i trybach gry pojawią się też specjalne modyfikatory wpływające na zasady rozgrywki.

Premierę gry Isle of Arrows w wersjach dla iOS i macOS zapowiedziano na 8 września 2022 roku. W sklepie Steam dostępna jest już jej bezpłatna wersja demonstracyjna.