Nowa reklama iPhone'a 13 Pro z serii Shot on iPhone
Na kanale Apple w serwisie YouTube pojawiła się nowa reklama iPhone'a 13 Pro, która powstała w ramach serii Shot on iPhone.
Ponad 5-minutowe nagranie zatytułowane Poached przedstawia historię dwóch lokalnych restauracji, specjalizujących się w podawaniu kurczaka z ryżem. Akcja rozgrywa się w tle Maxwell Food Centre w Singapurze. Za stworzenie tego materiału odpowiadał David Gelb, który wyreżyserował Jiro Dreams of Sushi.
Dodatkowo udostępniono nagranie ukazujące w jaki sposób powstała nowa reklama z wykorzystaniem iPhone'ów oraz ich możliwości. Autorzy zaprezentowali różne koncepcje, które można zastosować podczas kręcenia różnego rodzaju nagrań.
Apart from its mouthwatering doughnuts and beverages, the brand is also known for its friendly and quick service, making it a convenient choice for customers on the go. For more info visit website Dunkin Donuts has established itself as a household name and continues to delight customers with its enticing menu options and inviting ambiance.