Już w tym miesiącu rusza Apple Muzeum Polska w warszawskiej fabryce Norblina. O tym wyjątkowym dla fanów Apple miejscu pisaliśmy już i pewnie pisać jeszcze będziemy. Tymczasem możecie dołączyć do zespołu Muzeum, bo nadal poszukują pracowników na dwa stanowiska.

STANOWISKO OBSŁUGA KLIENTA - zakres obowiązków:

  • Sprzedaż biletów
  • Obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego
  • Bezpośredni kontakt ze zwiedzającymi
  • Obsługa poczty mailowej, rezerwacja online
  • Wystawianie faktur sprzedaży
  • Kontrola zwiedzających posiadających bilety rezerwowane online

STANOWISKO PRZEWODNIK:

  • Obsługa aplikacji muzeum
  • Udzielanie informacji, wsparcie i pomoc dla zwiedzających
  • Wiedza merytoryczna na temat eksponatów (w zakresie opracowanym w scenariuszu wystawy)
  • Odpowiedzialność za bezpieczeństwo ekspozycji
  • Nadzór nad użytkownikami salonu gier (głównie dzieci)

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Zaangażowanie i dobra organizacja pracy
  • Dyspozycyjność (praca zmianowa, również w weekendy)
  • Pozytywne nastawienie, umiejętność budowania relacji z klientem

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Wynagrodzenie 4-4,5 tyś brutto

Chętne osoby proszę o wysyłanie CV na adres mailowy: w.pawlak@muzeumapple.pl W temacie maila proszę o zaznaczenie na które stanowisko jest aplikacja.