Film „CODA" zadebiutował w Apple TV+ w sierpniu ubiegłego roku, jednak jako iż otrzymał on niedawno trzy nominacje do Oscarów, Apple zdecydowało się ponownie zacząć go reklamować. Na oficjalnym kanale wspomnianej usługi w serwisie YouTube opublikowano nowe promujące go nagranie.

Film „CODA", będący amerykańską adaptacją francuskiego komediodramatu „Rozumiemy się bez słów", opowiada o interesującej się muzyką siedemnastoletniej dziewczynie, która jest jedyną słyszącą osobą w swojej rodzinie. Otrzymał on w tym roku nominacje do Oscarów w kategoriach najlepszy film i najlepszy scenariusz adaptowany, zaś występujący w nim Troy Kotsur powalczy o nagrodę dla najlepszego aktora drugoplanowego (jest to pierwszy w historii głuchy aktor nominowany do Oscara). W nowym nagraniu promocyjnym udostępnionym przez Apple scenarzystka i reżyserka Siân Heder, wcielająca się w główną rolę Emilia Jones oraz Kotsur opowiadają o pracy nad jedną z najbardziej emocjonalnych scen w filmie, która, jak się okazuje, została częściowo zaimprowizowana.

Film „CODA" jest dostępny do obejrzenia w Apple TV+. Jak na razie udało mu się już zdobyć m.in. dwie nagrody BAFTA, nagrodę Critics Choice Award, dwie nagrody Gildii Aktorów Ekranowych i cztery nagrody Hollywood Critics Association. O tym, czy lista ta powiększy się o Oscara, przekonamy się już 27 marca.