Analitycy Counterpoint Research opublikowali najnowsze dane dotyczące zegarków Apple Watch.

Według nich w drugim kwartale tego roku Apple uzyskało 28-procentowy udział w rynku, co stawia firmę w pozycji lidera. Rok do roku zmniejszył się on o 2,1%. Drugą lokatę zajęło Huawei z 9,3-procentowym udziałem. Trzecie miejsce przypadło Samsungowi. Koreański gigant może pochwalić się 7,6-procentowym wynikiem. W zestawieniu uwzględniono jeszcze Imoo oraz Garmin. Obie firmy osiągnęły odpowiednio 6 oraz 5,8-procentowy udział.

Analitycy wskazują, że Apple osiągnęło znaczący krok milowy w sprzedaży swoich zegarków, przekraczając sprzedaż na poziomie 100 milionów. Firma mogła tego dokonać już we grudniu 2020 roku.

Najpopularniejszymi zegarkami w drugim kwartale tego roku są Apple Watch Series 6, Apple Watch SE, Samsung Galaxy Watch Active 2, Apple Watch Series 3 oraz Imoo Z6-4G.

Źródło: MacRumors