Firma update software AG, jeden z czołowych europejskich producentów rozwiązań IT klasy CRM (Customer Relationship Management), opracowała nową aplikację na tablet Apple iPad, która umożliwia mobilne administrowanie danych klientów, a także zarządzanie kontaktami, zadaniami i umowami. Zaprojektowana od podstaw aplikacja update CRMpad jako pierwsza w pełni wykorzystuje potencjał tego popularnego tabletu, jako podręcznego urządzenia CRM. Dedykowana jest pracownikom mobilnym, dla których niezbędny jest stały dostęp do danych klientów.

Firma update dostosowała nową aplikację update CRMpad do zadań, z jakimi ma do czynienia każdy specjalista w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem. Gwarantuje ona łatwy dostęp do potrzebnych informacji i baz danych, co pozwala użytkownikom w optymalny sposób obsługiwać klientów poza biurem. Aplikacja ma przejrzystą, prostą w użytkowaniu i modyfikowalną konsolę, dzięki której planowanie dnia i wszystkich spotkań jest niezwykle łatwe. Kontekstowa nawigacja zapewnia intuicyjną obsługę i szybki dostęp do danych klienta.

System GPS i integracja z serwisem Google Maps pozwalają na optymalne planowanie dnia pracy, a także pełną kontrolę nad pracownikiem mobilnym i jego klientami. Aplikacja na iPadzie nie tylko umożliwia przygotowywanie spotkań w pełnym zakresie, lecz także pozwala na miejscu przetwarzać dane klienta, a następnie jednym dotknięciem udostępniać je w systemie centrali. Ponadto, użytkownicy update CRMpad mają możliwość wprowadzania krótkoterminowych zmian w kalendarzu spotkań. Dzięki zintegrowanej przeglądarce potrzebne dokumenty mogą być wyświetlane bezpośrednio w aplikacji w formatach pdf, ppt, xls, doc oraz jako zdjęcia lub materiały wideo.

Update CRMpad działa na wszystkich modelach iPada z systemem iOS 5.0 oraz nowszym. Transmisja danych do centralnego systemu CRM update.seven (Service Pack 8) odbywa się przez połączenie 3G lub WiFi. Aplikacja jest już dostępna w App Store. Klientom firmy update, którzy dysponują odpowiednią licencją użytkownika na usługi mobilne, wystarczą ich aktualne dane logowania do systemu CRM. Podczas logowania z użyciem tych danych wprowadzane są odpowiednie ustawienia. Zmiany konfiguracyjne są przenoszone i ładowane automatycznie do iPada przy każdej synchronizacji urządzenia z centralnym serwerem danych.

Dodatkowe informacje oraz bezpłatna wersja testowa dostępne są na stronie update.com/pl/CRMpad.

Źródło: Informacja prasowa