„Ted Lasso" okazał się być jedną z najpopularniejszych i najczęściej nagradzanych produkcji dostępnych w katalogu usługi Apple TV+. Jeden z jego twórców, Bill Lawrence, zdradził niedawno w podcaście „Fake Doctors, Real Friends", że jeszcze w tym roku do sprzedaży trafią oficjalne gadżety związane z tym serialem.

Według Lawrence'a pierwsze gadżety związane z serialem „Ted Lasso" powinny trafić do sprzedaży pod koniec bieżącego miesiąca, równolegle z premierą nowego zwiastuna drugiego sezonu. Nie sprecyzował jednak, czym one dokładnie będą. Zaznaczył jedynie, że na oficjalne koszulki drużyny AFC Richmond będziemy musieli poczekać przynajmniej do września.

„Ted Lasso" to serial komediowy opowiadający o trenerze futbolu amerykańskiego z Kansas, który przeprowadza się do Anglii by rozpocząć nową karierę jako trener piłki nożnej, mimo iż nie ma zielonego pojęcia o tym sporcie. Na przestrzeni ostatnich miesięcy zdążył zdobyć on nie tylko ogromne grono sympatyków, ale też wiele prestiżowych nagród, m.in. Złotego Globa (pierwszego w historii Apple TV+), trzy nagrody Critics Choice Awards, dwie nagrody Amerykańskiej Gildii Scenarzystów i nagrodę Gildii Aktorów Filmowych.

Apple prawdopodobnie nie spodziewało się tak dużej popularności „Teda Lasso", dlatego też spóźniło się z wprowadzeniem do sprzedaży związanych z nim gadżetów. W serwisie Amazon bez problemu można znaleźć już wiele nieoficjalnych produktów powiązanych z tym serialem, takich jak koszulki, kubki, naklejki czy etui na telefon. Opóźnienia we wprowadzaniu na rynek oficjalnych gadżetów mogą też wynikać z tego, iż Apple nie posiada wyłącznych praw do wykorzystywania wizerunku głównego bohatera. Warto przypomnieć, że postać Teda Lasso została stworzona na potrzeby krótkich skeczów publikowanych na kanale NBC Sports. Dopiero kilka lat później pomysł ten został przekształcony w samodzielny serial dostępny w Apple TV+.

Źródło: 9to5Mac