Wpadka Intela w reklamie przeciwko Apple
W ostatnich tygodniach firma Intel prowadzi kampanię marketingową, której celem jest przekonanie odbiorców, że komputery z systemem Windows i procesorami Intel są lepsze od tych marki Apple. W jednej z reklam tej serii, która zatytułowana jest „World’s Best Processor”, czyli „Najlepszy na świecie procesor” wykorzystano zdjęcie przedstawiające MacBooka.

Reklama udostępniona została się między innymi w serwisie Reddit oraz na Twitterze przez użytkownika @juneforceone.
Zdjęcie przedstawia mężczyznę używającego komputera, który wygląda jak MacBook Pro. Hasło reklamowe brzmi „Najlepszy na świecie procesor w cienkim i lekkim laptopie” i ma promować czip Intel Core i7 jedenastej generacji.
Co ciekawe, zdjęcie użyte w kampanii pochodzi z biblioteki Getty Images i przedstawia właśnie MacBooka Pro oraz mysz Magic Mouse.
Warto przypomnieć, że podobną kampanię prowadzi firma Microsoft. W ostatniej reklamie firma próbowała udowodnić wyższość urządzenia Surface Pro 7 nad iPadem Pro.
Źródło: MacRumors