Firma Apple opublikowała dziś informacje o tym, że w tym tygodniu program „Niezależny dostawca usług naprawczych” uruchomiony zostanie w ponad 200 krajach, co wiąże się z tym, że będzie on dostępny wszędzie tam gdzie sprzedawane są urządzenia tej marki.

Program powstał został w 2019 roku, a jego celem jest zapewnienie dostępu firmom świadczącym usługi napraw pogwarancyjnych dla telefonów iPhone i komputerów Mac dostępu do oryginalnych części, narzędzi, szkoleń, podręczników serwisowych oraz narzędzi diagnostycznych.

Według opublikowanych informacji, w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Europie funkcjonuje już ponad 1500 firm, które dołączyły do tego programu. Przystąpienie nie wiąże się z żadnymi kosztami, ale wymagane jest aby partnerskie serwisy zatrudniały certyfikowanego przez Apple technika, który odpowiedzialny będzie za odpowiednią jakość usług serwisowych. Co ważne, proces certyfikacji również jest bezpłatny.

Pozostałe wymagania znaleźć można na stronie Apple firmy.

Źródło: MacRumors za Apple