Analitycy firmy IDC opublikowali raport dotyczący globalnego rynku wearables w czwartym kwartale 2020 roku. Łącznie wszyscy producenci sprzedali 153,5 miliona smart akcesoriów. Rok do roku to 27,2-procentowy wzrost.

Na pierwszym miejscu uplasowało się Apple z 36,2-procentowym udziałem. Było to możliwe dzięki sprzedaży ponad 55 milionów urządzeń. Rok do roku to 27,2-procentowy wzrost sprzedaży. Na drugim miejscu uplasowało się Xiaomi. Sprzedaż 13,5 miliona urządzeń przełożyła się na niemal 9-procentowy udział. Trzecie miejsce przypadło Samsungowi. Koreański gigant sprzedał 13 milionów sprzętów, dzięki czemu uzyskał 8,5-procentowy udział. Tuż za plecami Samsunga znalazł się Huawei. 6,7-procentowy udział był możliwy dzięki sprzedaży 10,2 miliona smart produktów.

Źródło: PatentlyApple