iPad jest wciąż najpopularniejszym tabletem. Według badań przeprowadzonych przez firmę Chitika Insights wszystkie trzy generacje iPada mogą generować nawet 95% całego ruchu w internecie powodowanego przez tablety.

Chitika Insights przebadało ruch generowany w internecie przez tablety. Wszystkie iPady są odpowiedzialne za 94,64% ruchu. Na drugim miejscu znalazł się Samsung Galaxy Tab, jednak jego wynik jest o wiele słabszy - zaledwie 1,22%. Niewiele gorszy okazał się Asus Transformer Prime - 1,2%. Kolejne miejsca w zestawieniu zajęła Motorola Xoom, RIM Playbook, Kindle Fire oraz Barnes & Noble Nook. Poniższy wykres obrazuje liczbę tabletów przypadających w tym zestawieniu na jednego iPada.

Badanie pokazuje, że iPad pozostaje najchętniej wykorzystywanym tabletem do przeglądania internetu. Mimo tego, że w chwili obecnej Kindle Fire przejął dużą część rynku tabletów, to jednak częściej wykorzystywany jest do konsumpcji multimediów dostępnych w Amazon.

Źródło: Apple Insider