Nowe reklamy Apple promujące zegarek Apple Watch
Na swoim kanale w serwisie społecznościowym YouTube Apple udostępniło dwie reklamy zegarka Apple Watch series 6. Oba nagrania zostały nakręcone w ramach kampanii Przyszłość zdrowia spoczywa na Twoim nadgarstku.
Pierwsza z nich skupia się na funkcjach fitness oraz aplikacji Fitness. Firma podkreśla w niej, że urządzenie jest wodoodporne.
Natomiast drugie nagranie dotyczy funkcji śledzenia snu. Główna bohaterka opowiada o tym jak zegarek pozwala jej przygotować się odpowiednio do snu poprzez wyciszenie wszystkich powiadomień oraz harmonogram spania. Dodatkowo informuje ona odbiorców, że w trakcie snu Apple Watch mierzy tętno oraz saturację, dzięki czemu może ona lepiej śledzić jakość swojego snu.
Na kanale pojawił się również film dotyczący funkcji EKG w zegarkach Apple Watch. Skupia się on na tym, że elektrokardiografię można wykonać niemal w każdym miejscu. Wystarczy tylko poświęcić na to 30 sekund. Warto zaznaczyć, że nagranie to było dostępne już wcześniej u partnerów Apple.
Brakuje kilku „*” (gwiazdek). Saturacja u mnie i znajomego w AW6 pokazuje zaniżone wartości np.93, względem profesjonalnego sprzętu pokazującego 98.
zegarek z włączonym AoD trzeba ładować codziennie, a przy monitoringu snu dwa razy dziennie... No chyba że ktoś ładuje do 100% i schodzi do 5%. Wtedy pewnie bateria traci z 15 procent kondycji na rok
Brak słów