Jeden z użytkowników słuchawek AirPods Max opisał swoje doświadczenia związane z wymianą tego akcesorium w autoryzowanym serwisie Apple w ramach gwarancji.

We wspomnianym egzemplarzu wystąpił problem z koronką Digital Crown. Słuchawki zostały wymienione, ale okazało się, że klient otrzymał nową parę wraz ze swoimi „starymi” poduszkami.

Warto przypomnieć, że poduszki montowane są do nauszników za pomocą magnesów i łatwo można je ściągnąć i założyć. Apple oczekuje aby użytkownicy korzystali z posiadanych poduszek i nie zostaną one wymienione jeśli nie będą posiadać uszkodzeń, które kwalifikują je do wymiany w ramach gwarancji.

Z instrukcji dotyczącej sposobu pakowania i wysyłania słuchawek AirPods Max do autoryzowanego serwisu jasno wynika, że przed spakowanie słuchawek należy zdjąć poduszki z nauszników.

AirPods Max

Źródło: MacRumors