Ustwo to studio znane przede wszystkim za sprawą popularnej swego czasu gry logicznej Monument Valley. W ubiegłym miesiącu w katalogu usługi Apple Arcade pojawiła się ich najnowsza produkcja - Alba: A Wildlife Adventure. By rozreklamować ten tytuł Ustwo rozpoczęło wspólnie z firmą Ecologi nietypową akcję promocyjną.

Firmy Ustwo i Ecologi zobowiązały się sadzić nowe drzewo za każde pobranie gry Alba: A Wildlife Adventure. Jak na razie w ramach tej akcji posadzono już ponad 270 tysięcy drzew, jednak organizatorzy liczą na to, iż uda im się dojść do miliona. Na oficjalnej stronie internetowej tej kampanii można zobaczyć aktualizowane na bieżąco dane na temat liczby i rodzaju drzew oraz miejsc, w których zostały zasadzone.

Alba: A Wildlife Adventure to gra przygodowa skierowana do młodszych odbiorców, której tematem przewodnim jest ochrona środowiska. Aktualnie jest ona dostępna w Apple Arcade oraz w sklepie Steam, jednak w niedalekiej przyszłości trafi również na konsole obecnej i poprzedniej generacji.