W ubiegłym miesiącu Apple wprowadziło do sprzedaży dwa nowe modele iPhone'a - 12 i 12 Pro. Bank inwestycyjny JP Morgan Chase przygotował niedawno raport na temat ich sprzedaży, z którego wynika, że droższy model cieszy się obecnie większą popularnością wśród nabywców.

Raport JP Morgan Chase bazuje na przewidywanym czasie realizacji zamówień podawanym przez Apple. Wynika z niego, że podczas gdy popyt na iPhone'a 12 zaczął już słabnąć, iPhone 12 Pro nadal cieszy się dużym zainteresowaniem. Obecnie średni czas oczekiwania na zamówionego iPhone'a 12 wynosi 10 dni, natomiast w przypadku modelu Pro są to 23 dni (w przypadku Polski sytuacja wydaje się wyglądać nieco lepiej - przy zakupie bezpośrednio od Apple czas oczekiwania na iPhone'a 12 wynosi od trzech do pięciu dni roboczych, zaś na iPhone'a 12 Pro od dwóch do trzech tygodni). Z danych tych wynika też, że iPhone 12 i iPhone 12 Pro sprzedają się jak na razie lepiej od swoich odpowiedników z ubiegłego roku.

Oczywiście należy brać pod uwagę, że trudniejsza dostępność iPhone'a 12 Pro niekoniecznie musi oznaczać większe zaintersowanie klientów. Równie dobrze może ona wynikać z jakichś problemów z produkcją lub dostawami.

Źródło: AppleInsider