Jeden z analityków Ming-Chi Kuo opublikował raport przeznaczony dla inwestorów, w którym skupił się na popycie na iPhone'y serii 12.

Według niego najwięcej klientów będzie zainteresowanych 6,1-calowym iPhonem 12, który może stanowić aż 45% wszystkich tegorocznych sprzedanych smartfonów Apple. Natomiast nawet co czwartym sprzedanym modelem może być iPhone 12 Mini. W przypadku serii Pro - obie wersje - sprzedaż będzie oscylowała między 10 a 15 procent.

Wszystkie telefony serii 12 będą wyposażone w ekrany OLED oraz moduły 5G. Co może dodatkowo przemawiać do klientów, żeby wybrać tańsze urządzenia, szczególnie w czasach pandemii.

Jednym z głównych wyznaczników jest cena. Modele Pro charakteryzują się lepszymi parametrami, jednak są też one dużo droższe. Warto zauważyć, że od początku roku, aż 75% sprzedanych iPhone'ów stanowiły telefony serii 11 z dwoma obiektywami.

Źródło: MacRumors