Reklamy nowego iPada niezgodne z prawem?
Jak wszyscy wiemy, obsługa sieci typu LTE to jedna z najgłośniej omawianych funkcji nowego iPad. Już kilka chwil po premierze okazało się, że tablet w wersji 4G będzie funkcjonować tylko w dwóch krajach, u wybranych operatorów.
Mimo tego, że nowy iPad może działać w sieci 4G tylko z wybranymi operatorami, jego kampania reklamowa na całym świecie informowała o takiej możliwości, bez znaczenia gdzie klient się znajduje i jakiej sieci używa. Praktyki te przykuły uwagę brytyjskiego Advertising Standards Authority, który otrzymał aż 24 zgłoszenia o mylącej reklamie stworzonej przez Apple. Co więcej, brytyjscy operatorzy nie zdecydowali się na prezentację materiałów dostarczonych przez amerykańskiego partnera.
Ze względu na naciski ze strony brytyjskich partnerów i ASA, Apple zmieniło grafikę na swojej stronie, teraz nie informuje już ona o tym, że nowy iPad wyposażony został w modem LTE.
Źródło: appleinsider.com, apple.co.uk