Apple we współpracy z Twitterem wprowadziło tak zwany easter egg do tego serwisu społecznościowego
Wczoraj wieczorem Apple ogłosiło, że 13 października odbędzie się wydarzenie, na którym zostaną zaprezentowane między innymi nowe iPhone'y. Być może pojawi się również HomePod Mini, lokalizator AirTag oraz nauszne słuchawki AirPods Studio. W przestrzeni medialnej mówi się również o nowych Apple TV.
Natomiast po raz kolejny firma we współpracy z serwisem społecznościowym Twitter, postanowiło wprowadzić tak zwany easter egg. Po opublikowaniu wiadomości zawierającej hashtag #AppleEvent automatycznie zostanie do niej doklejone pomarańczowe logo Apple, nawiązujące do grafiki znajdującej się na materiałach promocyjnych nadchodzącego wydarzenia.
Przed poprzednią konferencją doklejane było niebieskie jabłuszko.
Ten portal to żenada. Nie dość, że wstawiacie tak durne posty to 90% innych to po prostu przetłumaczone posty z macrumors albo 9toMac. Nie macie żadnych źródeł, dojść, możliwości. Nie macie ciekawych materiałów, popełniacie multum merytorycznych i gramatycznych błędów (które pewnie często wynikają z używania tłumacza). Typowy polski portal.
Celujecie tylko w głupich, których niestety jest większość, więc bez problemu się utrzymacie ale ja niestety spadam.