Nastolatki nadal uwielbiają iPhone'y, jednak tracą zainteresowanie zegarkami Apple Watch i usługą Apple TV+
Firma inwestycyjna Piper Sandler od dwudziestu lat regularnie dwa razy do roku prowadzi badania wśród amerykańskiej młodzieży, dotyczące ich preferencji zakupowych oraz opinii na temat znanych marek. Opublikowane niedawno najnowsze wyniki wskazują, iż iPhone'y nadal cieszą się wśród nastolatków rekordową i stale rosnącą popularnością.
Według danych opublikowanych przez Piper Sandler aż 86% z niemal 10 tysięcy ankietowanych nastolatków posiada obecnie iPhone'a, zaś 89% przewiduje, że ich kolejny smartfon będzie pochodzić od Apple. W obu przypadkach mamy tu do czynienia z najwyższym wynikiem w historii badań i 1% wzrostem w stosunku do poprzedniej ankiety.
Badania Piper Sandler wykazały też spadek zainteresowania wśród młodzieży zegarkami Apple Watch. 25% ankietowanych posiada takie urządzenie (dokładnie tyle samo ile w poprzedniej ankiecie), jednak już tylko 16% planuje kupić je w przyszłości (o 1% mniej niż pół roku temu). Spadło też zainteresowanie usługą Apple TV+. Pół roku temu odpowiadała ona średnio za 2% materiałów wideo oglądanych codziennie przez nastolatków, natomiast w najnowszym badaniu spadła już do 1%.
Źródła: Piper Sandler, AppleInsider