Apple rozszerza program wsparcia niezależnych serwisów o Kanadę i Europę
Dziesięć miesięcy temu Apple wystartowało z programem, którego nikt tak naprawdę się nie spodziewał - wsparcia dla niezależnych, a więc nieautoryzowanych, punktów serwisowych. Teraz ogłosiło rozszerzenie go o Kanadę i Europę.
Przypomnieć warto, że w ramach tego programu niezależni serwisanci, zarówno ci duzi jak i mali, mogą być zaopatrywani przez Apple w oryginalne części zamienne, narzędzia, instrukcje oraz sprzęt i oprogramowanie diagnostyczne, a więc wszystko to, co potrzebne jest do naprawy uszkodzonego iPhone'a. Wspomnieć bowiem wypada, że program ten obejmuje jedynie naprawy tych właśnie urządzeń. Warunkiem otrzymania wsparcia jest zatrudnienie w serwisie certyfikowanego przez Apple technika.
Apple rozszerza swój program niezależnych serwisów o dodatkowe opcje dostępu do usług naprawczych. Wiodący w branży program umożliwia firmom każdej wielkości oferowanie napraw iPhone'a przy użyciu oryginalnych części Apple, co zapewnia bezpieczeństwo i jakość. Po uruchomieniu programu w USA zeszłej jesieni, ponad 140 niezależnych firm naprawczych dołączyło do ponad 700 nowych amerykańskich lokalizacji dostępnych dla klientów, a firmy w Europie i Kanadzie mogą się już teraz w nim zarejestrować.
„Cieszymy się z rozszerzenia naszego niezależnego programu naprawczego o kolejne miejsca w Stanach Zjednoczonych oraz firmy w Europie i Kanadzie” - powiedział Jeff Williams, dyrektor operacyjny Apple. „Gdy klient potrzebuje naprawy, chcemy, aby miał szereg opcji, które nie tylko odpowiadają jego potrzebom, ale także gwarantują bezpieczeństwo i jakość, dzięki czemu jego iPhone może być używany tak długo, jak to możliwe.”
(...)
Po udanej premierze w USA niezależne warsztaty naprawcze w 32 krajach w całej Europie, a także w Kanadzie, mogą teraz ubiegać się o udział w programie niezależnych serwisów firmy Apple. Rejestracja jest bezpłatna, a szkolenie jest darmowe dla nowych firm.
Aby zakwalifikować się do programu, firmy muszą zatrudniać certyfikowanego technika Apple, który może wykonać naprawy. Aby uzyskać informacje na temat nowych krajów uczestniczących w programie i do niego dołączyć dołączyć, należy odwiedzić stronę support.apple.com/irp-program.
Źródło: Apple