Apple prawdopodobnie zatrudniło Jamesa DeLorenzo, byłego dyrektora ds. treści sportowych w Amazon Video. W nowej firmie DeLorenzo odpowiadać będzie za ten sam typ treści, które dostępne będą w usłudze Apple TV+.

W Amazon Video DeLorenzo pełnił swoją funkcję od 2016 roku. Był także starszym wiceprezesem spółki Audible, zajmującej się usługą subskrypcji audiobooków.

Rzecznik prasowy Apple nie skomentował jeszcze tej informacji. Mówi się o tym, że Apple stara się rozszerzyć swoją usługę telewizyjną o transmitowane na żywo wydarzeń sportowych, co zdywersyfikowałoby dość ograniczoną ofertę usługi Apple TV+.

Warto przypomnieć, że pomimo panującej pandemii koronawirusa, liczba subskrybentów usługi Apple TV+ znacznie nie wzrosła. Konkurencyjne usługi, takie jak Hulu czy Disney+ odnotowały o wiele większy wzrost zysków. Analitycy z Parrot Analytics twierdzą, że od lutego tego roku Apple TV+ zyskało około 10 milionów subskrybentów. Dla porównania, tyle samo osób postanowiło wykupić abonament w usłudze Disney+ w ciągu zaledwie dziesięciu dni.

Źródło: MacRumors