Dziś po raz pierwszy nowe iPady trafiły do klientów w 10 krajach. Z tej okazji Apple przygotowało w App Store specjalne miejsce na wyróżnienie aplikacji przystosowanych do ekranu nowego tabletu.

Nowy iPad to przede wszystkim nowy ekran z czterokrotnie większą ilością pikseli. Deweloperzy po raz drugi w krótkiej historii iOS będą musieli zatem zadbać o to by ich aplikacje wyglądały dobrze już nie tylko na dwóch pierwszych wersjach tabletu Apple, ale i na tej najnowszej. W związku z dzisiejszą premierą nowego iPada niektórzy zdążyli już przystosować gry i programy do ekranu Retina. Apple natomiast stworzyło specjalne miejsce w App Store, w którym promuje niektóre z nich.

Nowy iPad debiutuje dziś w 10 krajach świata, wśród których znalazły się: Australia, Francja, Hong Kong, Japonia, Kanada, Niemcy, Singapur, Stany Zjednoczone, Szwajcaria oraz Wielka Brytania. Premiera w Polsce przewidziana jest natomiast już w przyszłym tygodniu - 23 marca.

Źródło: 9to5mac.com