Na kanale Apple w serwisie YouTube dostępna jest już nowa reklama z serii „Shot on iPhone”. Jest ona wyjątkowa, inne niż wszystkie dotąd prezentowane.

Apple już w przeszłości w ramach kampanii „Shot on iPhone” prezentowało krótkie filmy dokumentalne nagrane różnymi modelami iPhone'ów. Tym razem jednak stworzono dzieło, które znacznie przerasta wszystko co wcześniej w ramach tej kampanii można było zobaczyć. Jest to bowiem ponad pięciogodzinny film prezentujący słynną na całym świecie galerię Ermitaż w Petersburgu w Rosji.

Film w rozdzielczości 4K zarejestrowany jednym iPhone'em 11 Pro i na jednym ładowaniu jego baterii trwa dokładnie 5 godzin, 19 minut i 28 sekund. Nagranie rozpoczyna się przy w pełni naładowanej baterii (100%) a kończy, gdy w poziom energii wciąż jest dość wysoki i wynosi 19%.

Apple udostępniło też trwający 1 minutę i 33 sekundy zwiastun, będący skrótem tego ponad pięciogodzinnego wideo.

Właściwie wideo: