Kilka razy w miesiącu staram się przeglądać wszystkie oficjalne kanały Apple w serwisie YouTube pod kątem produkcji przeznaczonych na określone rynki. Co jakiś czas bowiem na poszczególnych lokalnych kanałach pojawiają się filmy czy reklamy, których próżno szukać na tym głównym - amerykańskim.

Tak było w przypadku francuskiego filmu „Szczęście”, którego tytuł był grą słów (odnoszącą się do fryzury głównego bohatera). Tak też było w przypadku hiszpańskiego reportażu prezentującego Drogę św. Jakuba do Santiago de Compostela. Tym razem przeczesując oficjalne kanały YouTube odkryłem indyjską reklamę z serii „Shot on iPhone” zatytułowaną „Born with Wings”.

Film przedstawia dzieci powtarzające za byłym prezydentem Indii, A.P.J. Abdulem Kalamem słowa deklaracji dążenia do spełniania swoich marzeń i pomysłów. Każde dziecko rodzi się bowiem ze skrzydłami wyobraźni, która nie ma granic. Reklama, która od miesiąca dostępna jest na indyjskim kanale Apple w serwisie YouTube przypomina w swojej wymowie bardzo tą kultową, zatytułowaną „Think Different”.