Motorola wydała serię nowych reklam telewizyjnych, w których porównywana jest szybkość działania Siri oraz Voice Actions systemu Andriod.

Od czasu pojawienia się Siri w iPhonie 4S, pojawiają się głosy twierdzące, że użytkownicy Androida już od dawna mieli podobną funkcję - mowa o Google Voice Actions. Marketingowcy Motoroli postanowili stworzyć serię spotów telewizyjnych, w których Siri zmierza się ze wspomnianym Voice Actions (w każdej z nich występuje innych telefon Motoroli):

Kobiecy głos wydaje polecenia obu telefonom i jak się okazuje: Voice Actions za każdym razem jest szybsze w ich wykonaniu aniżeli Siri. Warto jednak zauważyć, że polecenia brzmią dokładnie tak, jak „życzy” to sobie Voice Actions (listę rodzajów komend znajdziecie tutaj). Jest to o tyle ważne, że Siri podobnych wymagań już nie ma. Nie musimy pamiętać o konkretnym sposobie formowania komend - asystent głosowy najnowszego iPhone’a jest w stanie zrozumieć sens wypowiedzianych słów.

Źródło: Motorola, YouTube, Engadget