Uszkodzony iPhone? Apple doradza, jak przygotować go do naprawy i promuje autoryzowanych dostawców usług serwisowych
Na kanale wsparcia technicznego Apple pojawiły się dwa nowe poradniki dotyczące tego, jak przygotować iPhone'a do naprawy oraz jak umówić się na spotkanie z serwisantem w salonie firmowym lub w autoryzowanym punkcie serwisowym.
Aby przygotować się na takie spotkanie, należy wyłączyć funkcję Find My iPhone w aplikacji Ustawienia w widoku użytkownika i zakładce Find My. Wymaga to podania hasła do swojego Apple ID. Apple sugeruje, by wyłączyć Find My iPhone dopiero przed oddaniem urządzenia do serwisu. Warto także utworzyć backup iPhone'a w iCloud i zaktualizować iOS do najnowszej wersji.
Kolejny poradnik to tak naprawdę reklama mająca zachęcić użytkowników do korzystania tylko z serwisu tylko w salonach firmowych lub u autoryzowanych dostawców usług serwisowych.
4 razy moj iphone xs byl w serwisie, 3 razy wymienili wyswietlacz. Moje prosby o wymiane na nic sie zdaja, a pracownicy infolinii apple to kpina. Jedyne czego ich ucza to umowic sie na ponowny kontakt i nie oddzwonic. Pozostaje mi pozasadowe rozwiazanie sporu, a potem sad bo im nie odpuszcze . To sie na artykuł jedynie nadaje.