Firmy oferujące klientom dostęp do serwisów streamingowych w wybranych wariantach, umożliwiają korzystanie z usługi nawet do 6 osób jednocześnie. Do tej pory większość z nich podchodziło do tematu dość liberalnie i nie weryfikowało czy użytkownicy rzeczywiście należą do rodziny. W przypadku Spotify niedługo sytuacja ulegnie zmianie.

Szwedzka firma zmieniła warunki korzystania z serwisu dla subskrybentów pakietu rodzinnego. Dane dotyczące lokalizacji klientów będą od czasu do czasu zbierane i przetwarzane, żeby wykluczyć różnego rodzaju nadużycia. Oczywiście firma zastrzega, że dane te będą szyfrowane, a użytkownicy będą mieli do nich dostęp.

Jest to dość spora zmian, dla Spotify może z czasem być to problematyczne i doprowadzić do odejścia wielu klientów, którzy cenią sobie swoją prywatność. Na decyzji szwedzkiego giganta może zyskać na przykład Apple, ponieważ niektórzy z klientów mogą zacząć korzystać z Apple Music.

Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tej zmianie.

Źródło: 9To5Mac


Dla czytelników MyApple.pl nasz sklep przygotował promocję na wszystkie akcesoria do najnowszych telefonów iPhone. Przy składaniu zamówienia wystarczy wpisać kod: iPhone11 w polu Posiadam kupon rabatowy znajdujący się w koszyku. 

Produkty objęte promocją:

10% kupon ważny jest do 31.10.2019