Apple ujawniło właśnie datę premiery swojego serwisu z grami dla macOS, iOS i tvOS na abonament - Apple Arcade. Usługa ta wystartuje 19 września na całym świecie, a miesięczna opłata za dostęp do niej wynosić będzie 24,99 zł za miesiąc dla całej rodziny i miesięcznym darmowym okresem próbnym.

Apple zapewnia, że co miesiąc w Apple Arcade pojawiać się będą nowe gry. Podobnie jak aplikacja Apple TV czy App Store oferować będzie spersonalizowane rekomendacje, recenzje itp. Wśród partnerów Apple Arcade znalazły się m.in. Konami z nową wersją swojego klasyka - Frogger in Town, Capcom z grą Shinseki Into The Depths (podwodną platformówką), Annapurna z grą Sayonara Wild Hearts (połączenie wyścigów z grą muzyczną). Oczywiście to tylko gry i studia, których przedstawiciele pojawili się na scenie Steve Jobs Theater.

Gier w Apple Arcade będzie o znacznie więcej. W sumie na starcie znajdzie się tam 100 nowych gier.