Apple opublikowało kolejną reklamę z serii Behind the Mac, która pokazuje sposoby, w jaki twórcy wykorzystują komputery z logo nadgryzionego jabłka.

Nowe wideo pod tytułem "Test the Impossible" trwa tylko 38 sekund i skupia się na ludziach wykorzystujących komputery Mac w codziennym użytkowaniu. Lektor w tle opowiada o tym, że można przekraczać granicę.

Nowa kampania "Behind the Mac" ma na celu przedstawienie możliwości wszystkich komputerów Apple zaczynając od iMaca, na MacBookach Pro kończąc.

Źródło: MacRumors


Dla czytelników MyApple.pl nasz sklep przygotował promocję na produkty marek: SPIGEN,  ZENS,  UAG,  RINGKE oraz KANEX.

Klikająć na w/w marki przeniesiesz się do promocyjnych produktów poszczególnych producentów.

Przy składaniu zamówienia wystarczy wpisać kod: ma919 w polu Posiadam kupon rabatowy znajdujący się w koszyku. 10% kupon ważny jest do 30 września 2019