Analitycy firmy CIRP opublikowali raport dotyczący sprzedaży iPhone’ów w okresie od kwietnia do czerwca.

Ich zdaniem w drugim kwartale tego roku największą popularnością cieszył się model XR. Niemal co drugi klient decydujący się na iPhone’a, wybierał 6,1” smartfona. Natomiast iPhone’a XS oraz XS Max kupował co piąty klient. Zeszłoroczne modele stanowiły łącznie 67% wszystkich sprzedanych iPhone’ów w okresie od kwietnia do czerwca.

Ciekawostką jest, że iPhone XR zanotował najlepszą kwartalną sprzedaż od 2016 roku.

Analitycy wzięli również pod lupę usługi Apple. Z ich analiz wynika, że najchętniej użytkownicy iPhone’ów wykupywali dodatkową przestrzeń dyskową iCloud - niemal co drugi klient decydował się opłacać dodatkowy pakiet. Na drugim miejscu uplasowało się Apple Music. Z serwisu streamingowego korzysta 35% użytkowników iPhone’ów. Ostatnie miejsce na podium przypadło podcastom.

Źródło: CIRP