Kulisy powstania reklamy „Don't mess with Mother”
Kilka dni temu, z okazji przypadającego 22 kwietnia Międzynarodowego Dnia Matki Ziemi, Apple wypuściło nową reklamę zatytułowaną „Don't Mess with Mother” (nie igraj z Matką), odnoszącą się właśnie do żywiołów oraz potęgi fauny i flory naszej planety. Wczoraj na kanale Apple w serwisie YouTube pojawiło się wideo prezentujące kulisy powstania tej reklamy.
Zobaczyć można na nim m.in. rekiny tygrysie z których jeden porywa iPhone'a umieszczonego w specjalnym wodoodpornym zestawie do filmowania, wywoływanie lawiny śnieżnej, filmowanie burzy piaskowej i wiele innych scen. Wide prezentujące kulisy zarejestrowane jest w pionie, więc najlepiej oglądać je na iPhonie.
Przypominamy też, że z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych sklep MyApple przygotował dla naszych czytelników dodatkowy 10% rabat. Wystarczy w koszyku zaznaczyć: „Posiadam kod rabatowy” i wpisać: WesolychSwiat
. Kod jest ważny do 22 kwietnia 2019 roku.