Apple ogłasza konkurs na zdjęcia reklamowe Shot on iPhone
Apple ogłosiło wczoraj konkurs na najlepsze zdjęcia zrobione iPhone'em. Zostaną one wykorzystane w materiałach reklamowych, m.in. pojawią się one na billboardach umieszczonych w wybranych miastach, na tablicach w salonach firmowych oraz w materiałach dostępnych online, w tym na stronie Apple oraz na oficjalnych profilach Apple w serwisach Instagram, Twitter, WeChat i Weibo.
Każdego dnia w okresie od 22 stycznia do 7 lutego zespół jury będzie przeglądał zdjęcia opublikowane w serwisach Instagram i Twitter z tagiem #ShotOniPhone. W sumie wybranych zostanie dziesięć fotografii, a lista zwycięzców zostanie ogłoszona jeszcze w lutym.
W składzie jury znalazły się zarówno osoby związane z fotografią, w tym fotograficy, fotoreporterzy, artyści wizualni, m.in. Pete Souza - były oficjalny fotograf Białego Domu za prezydentury Baracka Obamy, Brooks Kraft - fotograf, który dla magazynu Time fotografował wydarzenia w Białym Domu podczas prezydentury Georga Busha Juniora i Baracka Obamy, a także Phil Schiller (wiceprezes Apple ds. globalnego marketingu) czy Jon McCormack (szef zespołu pracującego w Apple nad oprogramowaniem dla kamer i jednocześnie ceniony fotograf).
Do konkursu można zgłaszać zdjęcia zrobione iPhone'em w okresie jego trwania oraz sześciu miesięcy go poprzedzających. Autorzy prac konkursowych muszą mieć ukończone 18 lat. Szczegółowy regulamin konkursu (w wersji angielskiej) dostępny jest na stronie Apple.
Źródło: Apple