Trwa walka o wzrost sprzedaży nowych iPhone’ów. Właściciele starszych modeli informują, że na ich adresy e-mail przesyłane są wiadomości promujące model XR. Czy spersonalizowana kampania mailingowa przekona ich do zmiany urządzenia?

W mediach tradycyjnych i internecie trwa intensywna kampania promocyjna nowych telefonów Apple. Polscy telewidzowie często widzą spot promujący iPhone’a XS i XS Max, a amerykańscy właściciele starszych iPhone’ów otrzymują oferty reklamowe na swoje skrzynki pocztowe.

Co interesujące, treści reklam są dostosowane w zależności od tego, jaki telefon posiada adresat. Wychwalając zalety nowego modelu Apple podkreśla bezpieczeństwo Face ID, wydajność, pojemną baterię, większą pamięć czy wodoodporność.

Firma nie bez powodu rozsyła takie informacje właśnie do właścicieli kilkuletnich urządzeń. Zeszłoroczny raport CIRP szacuje, że aż 34% amerykańskich iPhone'ów to modele 6, 6 Plus i starsze.

Apple oferuje obniżenie ceny iPhone'a XR w zamian za przekazanie starego urządzenia. Promocyjna cena może zostać obniżona do 549 dolarów. To o 200 dolarów mniej, niż w regularnej sprzedaży.

Źródło: MacRumors